HTML

Anya! Éhes vagyok!

Pályakezdő és gyakorló anyukák bevált receptjei. Minden, amit gyorsan és egyszerűen el lehet készíteni, még akkor is, ha 1-2 esetleg nyűgös kiskorú van rábízva az emberre, akiket aztán rá is kell venni a végeredmény elfogyasztására.

Friss topikok

  • takacsveca93: Ez az egyik legkedveltebb sós "sütim".. amikor valamit rágcsálnék ,de sósat, akkor általában ezt k... (2019.05.05. 17:54) Túrós sajtosrúd
  • takacsveca93: Egyszerű volt elkészíteni, finom volt és nem is kellett hozzá sok idő, sok hozzávaló. Köszi a tipp... (2018.10.20. 23:31) Hatlapos
  • pagonylako: zseniális :D (2012.06.11. 10:37) Százlábú virsli
  • kikocs: Igen, 6 hós kortól. Vagy ahogy a tejpépet adja az ember, mert van, aki előbb kezdi a hozzátáplálást. (2010.11.29. 20:17) Bébiételek - tejpép
  • kikocs: Hát, nekem is nagyon margarin ízű lett a krém. Szerencsére volt itthon még túró, így belekevertem ... (2010.10.17. 15:09) Fantás szelet

Töltött cukkini

2009.07.17. 11:37 :: TASIN

 

Ha már Kikocs cukkini krémlevese így bejött az egész családnak, gondoltam óvatosan továbbmegyek és megpróbálok én is még több zöldséget csempészni az asztalra. Mivel a kert éppen most ontja a cukkinit, maradtam nála. Megnéztem több receptet, aztán feltérképezve a hűtő adta lehetőségeket én az alábbi módon készítettem el:
 
Hozzávalók:
2 közepes cukkini
50 dkg darált hús
1 fej vöröshagyma
Petrezselyemlevél
2 paradicsom
1 tejföl
Reszelt sajt
2 evőkanál liszt
Só, bors, vegeta
 
A cukkinikat meghámoztam, kettévágtam, és kanállal kivájtam a belsejüket, hogy 4 kis csinos hajót kapjak.
Kívül-belül besóztam, kicsit állni hagytam.
Közben a hagymát pici olajon megdinszteltem, majd rátettem a darált húst és addig kevergettem, amíg megfehéredett. Ezután felöntöttem egy kevés vízzel, megfűszereztem, és beletettem a hámozott paradicsomokat összekockázva (ha lobogó vízbe mártjuk, egy pillanatra a paradicsomokat szépen le lehet húzni a héjukat)
Majd fedő alatt készre pároltam, a petrezselyemlevelet akkor tettem bele, amikor már majdnem kész.
A tejfölt behabartam a lisztel és ezt hozzáadva a darált húshoz csak addig főztem, amíg szépen besűrűsödött.
A kész masszát szépen beletöltögettem a cukkiniba, majd megszórtam reszelt sajttal, és egy jénaiban alufólia alatt, két kanál olajon és egy ici-pici vízzel megpároltam, amikor már puha rápirítottam a sajtot.
Csirkemellel készítve jó kis fogyókúrás étel. Én sertéshússal készítettem, mert az volt itthon, de nagyon fincsi lett így is.
Mivel a sertéshús zsírosabb, így esetleg pirítós kenyérrel, vagy rizskörettel is tálalhatjuk. Én csak magában ettem.
 

Szólj hozzá!

Címkék: főétel cukkini fogyókúrás szoptatásbarát apabarát

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaehesvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr951251154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása