HTML

Anya! Éhes vagyok!

Pályakezdő és gyakorló anyukák bevált receptjei. Minden, amit gyorsan és egyszerűen el lehet készíteni, még akkor is, ha 1-2 esetleg nyűgös kiskorú van rábízva az emberre, akiket aztán rá is kell venni a végeredmény elfogyasztására.

Friss topikok

  • takacsveca93: Ez az egyik legkedveltebb sós "sütim".. amikor valamit rágcsálnék ,de sósat, akkor általában ezt k... (2019.05.05. 17:54) Túrós sajtosrúd
  • takacsveca93: Egyszerű volt elkészíteni, finom volt és nem is kellett hozzá sok idő, sok hozzávaló. Köszi a tipp... (2018.10.20. 23:31) Hatlapos
  • pagonylako: zseniális :D (2012.06.11. 10:37) Százlábú virsli
  • kikocs: Igen, 6 hós kortól. Vagy ahogy a tejpépet adja az ember, mert van, aki előbb kezdi a hozzátáplálást. (2010.11.29. 20:17) Bébiételek - tejpép
  • kikocs: Hát, nekem is nagyon margarin ízű lett a krém. Szerencsére volt itthon még túró, így belekevertem ... (2010.10.17. 15:09) Fantás szelet

Rakott almás csirkemell

2009.07.04. 09:29 :: kikocs

Egy másik kedvencemet egy barátnőmtől tanultam, nekem nagyon ízlett, és szerencsére nagyon bevált a családban. Nem kell megijedni tőle, hogy édes gyümölccsel van a sós hús, különleges, de egyátalán nem édes, nem almaízű étel lesz belőle. Nagyon gyors, előbb a köretet szoktam feltenni, hogy egyszerre kész legyen. Már az előkészítésnél bemelegítem a sütőt, és mire elkészülök, nagyjából lehet is betenni.

Szóval fogok két egész kicsontozott csirkemellet, és szeletekre vágom, sózom, én szoktam rá tenni vagy sómentes "vegetát", vagy az Ízes Múlt szárnyashús fűszerkeveréket, de volt már, hogy csak sima fehérborsot tettem rá. Mondjam, hogy fűszerezés ízlés szerint? :) 3 közepes almát meghámozok, kimagozok, és vékony, néhány miliméteres szeletekre vágom (max fél centi). (ha a gyerek szereti az almát, ennél többet, mert jön kunyerálni :) ) A tűzálló tálat kikenem olajjal, és rétegesen beleteszem, egy réteg husi, egy réteg alma, amíg el nem fogy. Ha marad alma, azt a gyerekek benyomják egy pillanat alatt. A tetejére egy pohár tejjel higított tejfölbe kevert reszelt sajtot kenek, be a sütőbe, és fél óra alatt kész. A tejfölbe kevert sajt azért "jobb" a sima sajtnál, mert kevesebb sajt kell, és kevesebbet is kell reszelni, ízletesebb leve lesz :) Ha valaki nem tesz tejfölt, csak sajtot szór, akkor 2 hónapja hozzátáplált babának is adható a csirke meg az alma szétturmixolva. Meg a rizs, amit köretnek szoktam csinálni. Ha éppen nem tésztát főzök ki, mert a gyerekek azt még jobban szeretik. Rizs azért talán jobban illik hozzá. 

Tehát, hozzávalók:

2 egész csirkemell, só, fűszerek, 3 alma, 1 pohár tejföl, sajt, kevés olaj vagy vaj a kenéshez, köretnek rizs, vagy tészta.

Persze volt már, hogy erőt vett rajtam a csakazértsemúgycsinálom-láz, és nem sütőben csináltam, talán sajt nem volt otthon, és a csirkemelleket felcsíkoztam, az almát pedig reszeltem, és serpenyőben csináltam meg, így is nagyon finom volt, csak így ugye néha meg kell keverni, jobban kell figyelni rá, de alvásidőben kivitelezhető :)

Szólj hozzá!

Címkék: csirke főétel szoptatásbarát

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaehesvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr421225851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása