HTML

Anya! Éhes vagyok!

Pályakezdő és gyakorló anyukák bevált receptjei. Minden, amit gyorsan és egyszerűen el lehet készíteni, még akkor is, ha 1-2 esetleg nyűgös kiskorú van rábízva az emberre, akiket aztán rá is kell venni a végeredmény elfogyasztására.

Friss topikok

  • takacsveca93: Ez az egyik legkedveltebb sós "sütim".. amikor valamit rágcsálnék ,de sósat, akkor általában ezt k... (2019.05.05. 17:54) Túrós sajtosrúd
  • takacsveca93: Egyszerű volt elkészíteni, finom volt és nem is kellett hozzá sok idő, sok hozzávaló. Köszi a tipp... (2018.10.20. 23:31) Hatlapos
  • pagonylako: zseniális :D (2012.06.11. 10:37) Százlábú virsli
  • kikocs: Igen, 6 hós kortól. Vagy ahogy a tejpépet adja az ember, mert van, aki előbb kezdi a hozzátáplálást. (2010.11.29. 20:17) Bébiételek - tejpép
  • kikocs: Hát, nekem is nagyon margarin ízű lett a krém. Szerencsére volt itthon még túró, így belekevertem ... (2010.10.17. 15:09) Fantás szelet

Magyarzászlós nokedli

2010.09.13. 21:16 :: kikocs

 Állandó harcom - ahogy már korábban is említettem -, hogy a spenótot lenyomjam a családom torkán. Mert én szeretem. És amúgy is egészséges. Már régóta terveztem, hogy tésztát fogok vele csinálni, és a múltkor végre el is készítettem. Nem fog ebből asszem megtanulni senki nokedlit csinálni, de aki már főzött valaha, az kap támpontokat :)

Szóval az úgy volt, hogy maradt pár kanál pizzaszósz egy pizzagyártás után. Eltelt egy-két nap, és közellenséggé vált - így hívjuk a záros határidőn belül elfogyasztandó ételeket. Úgyhogy nokedlitésztába kevertem, mégpedig úgy, hogy víz helyett a szószt öntöttem a kb 20 deka liszthez és 1 db tojáshoz. Ebből inkább narancssárga, mint piros tészta lett, de a célnak megfelelt. A gyerekeknek ez nem ízlett annyira, főleg a fűszerek miatt, darabos volt benne a rozmaring.

A spenótosból jóval többet csináltam. Egy tasak mirelit spenótpürét használtam fel, fél kilósat, kb 50-60 dkg lisztet és két tojást, meg sót persze. 

Külön külön kifőztem, és úgy tálaltam, hogy a tányér két felére tettem a két színt, közéje pedig tejfölt kanalaztam. Bejött a látványelem: bár meghallgattam, hogy utálják a spenótot, reggelire is zöld nokedlit kértek :) 

 

Szólj hozzá!

Címkék: spenót tészta főétel pizzaszósz gyerekmenü szoptatásbarát

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaehesvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr582293973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása